Citate de dragoste,poezii,statusuri,chat pentru copii

Statusuri Noi

Cuvinte cheie:statusuri,extra iubir3,hip hop,rap,chat pentru copii,statusuri dragoste,statusuri iubire,statusuri hip hop,statusuri rap,statusuri fete,statusuri baieti,poezii de dragoste,citate,statusuri in engleza,statusuri funny,statusuri amuzante,statusuri de criza,statusuri cool

 

1.Am gresit .. stiu frate . Dar nu mai am ce sa fac .. Ce vina am eu ca n-am stiut cum esti de fapt ?

 

2.Mereu s-a vorbit .. s-a criticat despre trecut .. Conteaza ce vei face azi .. nu ce-ai facut ! /🙂

 

3.Când e linişte, aud vocea ta. Când sunt singură, simt atingerea ta. Sa te schimbe o femeie eu zic ca e foarte grav . cum te’ar dobora o palma si te’ai numi firav ! Astazi chiar daca ai vrea sa dai timpul inapoi , ar fi degeaba fiindca avem deja razboi ;] . .

 

4.Joaca`te cu mintea lor, Sa uite cum ii cheama, cine sunt si ce vor…:>

 

5.Am vazut in oameni ce nu vroiam sa vad vreodata`^^IUBIREA si URA cum lovesc ambele deodata

 

6.Esti obosita dar inca mai auzi ce spune lumea .. ” Ce e cu ea ? ” .. ” Ce incearca sa faca ? ” .. ” Nu poate .. Nu are cum ” .. ” De ce face asta ? Nu se merita ! ” ..

 

7.Niciodata nu vei mai putea intoarce timpul, nu-mi vei vedea chipul, nu vei intelege de ce m-ai pierdut, cand tu , de fapt, nu m-ai avut .

 

8.Dacã-ţi atingi propriile ţeluri, vei gãsi prieteni falşi şi duşmani adevãraţi. Nu are importanţã, tu realizeazã-le.

 

9.Mâncată de ură, căci banii vin şi zboară. Pe străzile astea am învăţat ce nu am învăţat la şcoală.

 

10.Priveste-o in ochi si observa ca nu minte! Invata s-o cunosti dupa ceea ce simte!

 

11.Am ars ce-a mai ramas, zic doar cuvinte simple. Incerc sa-i fac sa inteleaga ca n-o sa ma schimbe.

 

12.Grupul fetelor fara obligatii saluta fraierele care inca mai incearca sa inteleaga barbatii

 

13.Daca apuci sa o cunosti.nu e asa cum zic multi prosti.

 

14.Cu cat s-a scurs mai mult nisip prin clepsidra vietii noastre, cu atat mai clar ar trebui sa vedem prin ea…

 

15.» “ Un om trebuie sa fie destul de mare sa-si recunoasca greselile, suficient de destept ca sa invete din ele si indeajuns de tare ca sa le indrepte!

 

16.Toate adevarurile sunt usor de inteles o data ce sunt descoperite-Ideea e sa le descoperi.

 

17.Un pesimist vede dificultate in orice oportunitate un optimist vede oportunitate in orice dificultate!

 

18.• Ma inalt sa zbor • Din nou • Dar uit ca aripile le-am pierdut • Cad si dau cu capu’ de trecut • Si doare iar • Cum a durut demult • Da’ trece • Si-o iau de la inceput •

 

19.Don`t fall in love ! Rise in love ! Don`t ask for love, make love !Don`t ignore just love…

 

20.O viata fara dragoste este asemenea unui an fara primavara.

 

21.Atinge steaua de neatins si nu-i uita pe cei ce au crezut in tine!

 

22.In dragoste, sa nu faci din durerea altuia fericirea ta

 

23.Viata este calatoria din punctul „eu” spre punctul „noi”…

 

24.Eu nu sufar de nebunie … ma bucur de ea in fiecare minut.

 

25.Cantecul asta-i pentru tine,asculta-l bine si cauta-ma tu.

 

26.Si cade si ultima petala…si cu ea se duce si ultimul strop de speranta ce-l mai aveam.

 

27.”Oriunde ai fi traieste clipa nu sta..Ca e pacat Sa pleci si sa nu lasi ceva in urma ta…Fa`ti prieteni noi dar nu ai uita pe cei vechi…Ei au fost langa tine cand nu stiai de unde sa incepi..””

 

28.Iubirea te inalta, iubirea te coboara, iubirea iti da aripi, iubirea te omoara. Nu ma ucide, iubeste-ma!

 

29.Deseori zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrimile celor ce plang!

 

30.Compania Durex va anuntza cu regret ca nashterea dvs a fost un accident …

Lasă un răspuns

